۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷

در فاصله چند روز تا پایان مهلت؛

درخواست کفاشیان از دولت برای کمک به گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا

درخواست کفاشیان از دولت برای کمک به گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اهمیت میزبانی رویداد مهمی چون جام ملت های آسیا برای فوتبال ایران از دولت و همه مسئولان خواست به این فدراسیون برای گرفتن میزبانی جام ملت های 2019 توسط ایران کمک کنند. علی کفاشیان تاکید کرد فقط چند روز دیگر وقت داریم و اگر خواهان میزبانی این رویداد بزرگ هستیم همه باید دست در دست هم بدهند و کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان که طی روزهای گذشته تلاش کرده تا زمینه گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا توسط ایران را فراهم کند صبح امروز در برنامه ورزش و مردم نیز حضور یافت و در مورد اهمیت این میزبانی گفت:  یکی از عوامل در توسعه ورزش میزبانی است. کشورهایی که امکان میزبانی دارند همه تلاش‌شان را می‌کنند تا میزبان بازی‌ها شوند حتی رئیس‌جمهور برای گرفتن میزبانی تلاش می‌کند. در اینجا وقتی ما با مسئولان دولت صحبت می‌کنیم می‌گویند خوب است اما وقتی می‌خواهیم امضا بگیریم همیشه سختی داریم. 4 سال پیش نیز برای گرفتن میزبانی در فوتسال ما بودیم و تایلند. اما هر چه گشتیم نتوانستیم نصف بیشتر امضاها را بگیریم. اکنون هم برای 2019 دو ماه و نیم است تلاش می‌کنیم اما موفق نشده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه باید همه در عمل به این موضوع کمک کنند گفت: با وجود اینکه گرفتن امضا از مسئولان سخت است اما هنوز ناامید نشده‌ایم و  چهار - پنج روز دیگر فرصت داریم. توصیه دولت منتخب هم این بوده که بتوانیم وقت بیشتری برای میزبانی بگیریم. روز گذشته با دبیرکل AFC صحبت کردم و نامه‌ای ارسال کردیم که اگر امکانش باشد مهلت بیشتری به ما بدهند.

علی کفاشیان با اشاره به شرایط سخت افزاری فوتبال ایران برای این میزبانی گفت: اگر می خواهیم میزبان این رویداد باشیم باید چهار شهر تهران، مشهد، تبریز و اصفهان را آماده کنیم. باید ورزشگاه های استانداردی داشته باشیم و زیرساخت ها را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دیدار و نشستی که با کارلوس کی روش داشت نیز گفت: کی‌روش اکنون از تیم ملی، ما و سازمان لیگ توقعات دیگری دارد. وی به عادت همیشگی در جایی که قرار است اردو باشد زودتر می‌رود. وی به برزیل رفته و متوجه شده است قبل از ما 29 کشور دیگر حتی آنهایی که هنوز صعودشان به جام جهانی مشخص نشده است به این کشور رفته‌اند. پس یعنی کی‌روش زودتر نرفته است. اطلاعات خوبی کسب کرده درباره مکان برگزاری اردو و قیمت هتل‌ها اطلاعاتی دارد ارتباطاتی داشته که از اکنون برای خرداد به سال آینده بتوانیم اردو داشته باشیم. کی‌روش یک نگرانی برای لیگ دارد. اگر بازی‌های ما در آینده در تیم ملی برگزار شود و تعدادی از بازیکنان به مسابقات باشگاهی نروند سرمربیان شاکی می‌شوند که با نبود بازیکنانمان فلج شده‌ایم. قرار است جلسه‌ای جدی با سازمان لیگ داشته باشیم و این موضوع را تعدیل کنیم.

 

کد خبر 2104438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha